Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2017/04/28
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: Friendly Cactus HOG Reviews Stranded Dreamscapes

Megjelenés: 2017. április 21.
Fejlesztők: Friendly Cactus Games
Történet:
John Wolfgrin professzort holtan találják egyik nap, másnap a családjának valamennyi tagja eltűnik a birtokról. A komorna kéri a helyi rendőrség segítségét, mert a haláleset óta valami különös történik az épületben.

Amanda szemszöge

Jaj, kis szellemes-zombis-vérfarkasos játék! Máris megvettek maguknak! A csapat másik szériája nem nyűgözött le, de ez eddig garantáltan.

Történet szerint a professzor több expedíción járt, egyszer pedig végre rálelt egy régóta keresett kincsre, a Holdfény nyakláncra. Ez a lánc azonban különös hatalommal rendelkezik, ugyanis a professzor visszatért a halálból, és a családtagjai eltűntek. Igen, ez eddig ismerős.

Először a lányát, Chloét kellett megmentenem. Szegény kicsi egy horror cirkuszba lett zárva. Teljesen átéreztem, mert az egész játéknak ez a része nyomasztott a legjobban. Ezt a két témát ne hozzuk már össze, köszi.

Mielőtt Ben után nyomoztam volna, kaptam egy kis infót, mi történhetett. Miután John meghalt, gondolom én, a nyaklánc részeit felosztották egymás között. Csakhogy, a nyakláncot elátkozta egy indián törzs, aminek sámánja büntetés helyett létrehozott egy vérszomjas fenevadat, az meg szabadlábon garázdálkodik. Johnon furcsa, fluoreszkáló minták vannak. Már alapból a hitetleneknek egy szörny, mert visszajött a halálból. A Hold törzsének sámánja elárulta, hogy valószínűleg a Nap sámánjának szelleme van John testében, és a varázserejét keresi. Ezért is van vérhold. Meg kell akadályozni, hogy megtalálja a teljes holdfogyatkozásig, különben baj van.

Bennek az üvegházban volt egy művészszobája, az átka egy jó kis büdös mocsárba vezetett. Szegény teljesen belebetegedett abba, hogy festőként nem lehetett híres, így írni kezdett, amíg fel nem gyógyítottam.

Utána következett a nagybátyjuk, aki egy labirintusban tűnt el. Jobban féltem én mondjuk a mechanikus póktól, mert nagyobb volt nálam :D. neki egy teát főztem, és miután magához tért, közölte, hogy John özvegye, Abigail a következő, és egyben az utolsó.

Abigail egy kolostorban vált kővé, mert annyira hiányzott neki a férje, hogy nem foglalkozott a gyerekeivel, akik meghaltak azóta. Szörnyű egy rémálom, igen. De őt is sikerült felébresztenem, és addigra John hullája már betört a szobába. Úgy kellett a testvérének lefognia. Ahogy olvastam a jegyzetekből, bekerültem az ő rémálmába. Egy régi aztékos tájra kerültem, ahol helyre kellett állítanom a Nap törzsének fényét, és felszabadítani az utolsó, igencsak jóképű tagját. Amint ez megtörtént, mindkét törzs megnyugodott, megkaptam egy fejdíszt, amivel – kapaszkodjatok meg! – Johnt feltámaszthattam.

A bónuszban abban az időben járunk, amikor John kereste a nyakláncot. A Hold törzsének fogságába esik, akik először a Nap törzsének egyik tagjának vérét akarják használni, elődeinek bűnei gyanánt, a professzort meg szimplán fel akarták áldozni. John-ék megszöktek, és haladtak tovább a templomig. Közben ez a fickó igazából előbb szerezte meg a Nap sámánjának fejdíszét, ami azonban az életébe került. Akkor vitte el John a nyakláncot.

Szerintem

Ha a nyomasztó cirkuszos részt kihagyták volna… semmi bajom se lett volna. Ott annyira elment a kedvem a játéktól, hogy nem is akartam igazából folytatni. A karakterek egyedül a hosszú hajúakra mondom, hogy helyesek, a többiek egyáltalán nem voltak azok.

Grafika: 08/10 – karaktereken én még dolgoznék egy kicsit
Teljesítmény: 09/10 – fagyott néha egy-két jelenetváltás között
Történet: 10/10 – ezzel semmi baj se volt; kedvem volt azt a két hosszú hajú cuncimókust elvinni magammal, de hát nem egy törzsből származnak…


Alább tudsz üzenetet hagyni.