Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2013/05/10
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: AMAX Interactive HOG Reviews PuppetShow

Megjelenés: 2011. március 1.
Fejlesztők: ERS Game Studios
Történet:
Egy városka lakói fesztivált rendeztek a barlang megnyitójának alkalmából, és nézhetővé tették az érdeklődőknek is. az egyik kislányt azonban egy robotmasina elrabolta, barlangomlást okozva ezzel, és a kétségbeesett anya a detektív segítségét kérte.

Amanda szemszöge

Bár eddig eljutottam a játékban, mikor először játszottam a szériával, nem emlékeztem rá, hogy ez ennyire nehéz. Se interaktív térkép, se hint, ha nem lett volna stragedy guide, nem is tudtam volna, mit csináljak. Néha egy kicsit megakadtam, mert nem láttam úgy át az eszköztárat, ahogy a megszokott játékoknál van. A bal sarokba legyezőszerűen elhelyezett cuccokat folyton nyitogatni nem egy kellemes dolog.

Viszont a történet teljesen világos: Felicia még mindig nem adta fel az örök fiatalság megszerzését, ezért rabolta el a kislányt, hogy majd megint kristályokkal és minden egyébbel ismét az a kislány legyen, aki a tűzeset előtt volt.

De hogy ne csak a negatívat mondjam: imádom ezt a városi elhelyezést! Ahogy a hegy oldalából rálátni a szűk utcára emlékeztető várost, hirtelen kedvem támadt hegyet mászni, hátha felfedezek egy ilyen zsákfalut. Igaz, hogy lakatlan már, igaz, hogy a bányászok meghaltak, igaz, hogy van kb. 3-4 báb, amik irányítanak, de ettől függetlenül ez zseniális. Egy hetet szívesen eltöltenék egy ilyen környéken (csak Felicia és a póklábú kis barátja nélkül).

A bónuszban a gólem kimászott a laborból, aminek a tetejére robbantottam a főjátékban azt az óriási kristályt a gólemmel. Még jó, hogy csak egy gép, és nem egy érző lény…

A város megérezte a barlangbeomlást, hiszen több helyre nem is mehetünk már. És valahogy a barlangba kell menni, hogy megbizonyosodjunk, Felicia él-e még egyáltalán. Egyetlen dinamit elég is volt, hogy átjuthassak a barlang mélyén levő faházba, ahol kiderült, hogy Felicia valóban életben maradt, és a segédje is elment a környékről. A szerkentyűvel, amit előbb a segédje beindított, pedig vissza kell mennünk Joyville-be.

Szerintem:

Se hint, se interaktív térkép… még normális inventory sem. Ezek az egyetlen negatívumai a csapat ezen szériájának, pedig Felicia őrült története igazán érdekes, ezért is ragadta meg a figyelmemet. Hátha a későbbiekben valami változást vélek felfedezni majd.

Grafika: 10/10 – ezzel nincs gondom
Teljesítmény: 08/10 – egyszer lefagyott, mikor visszafelé kellett mennem
Történet: 10/10 – Felicia még mindig akcióban. Lassan már főgonosz toplistát kell írnom.


Alább tudsz üzenetet hagyni.