Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2014/03/21
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: AMAX Interactive Dark Tales HOG Reviews

Megjelenés: 2014. március 21.
Fejlesztő: ERS Game Studios
Történet:
Dupin és detektívtársa megérkeznek az Usher-házba, ahol Madeleine eltűnt, és mivel ikrek, érzik egymás gondját-baját.

Amanda szemszöge

Poe bácsi számomra igencsak közelálló egyéniség. Nem elég, hogy a munkái kínálják magukat az olvasásra, akkor még ilyen szuper játékokat is csinálnak belőle. Pár hónapja már megénekeltem, hogy az Usher ház végéből játékot szeretnék, és voilá, meg is kaptam.

Legnagyobb sajnálatomra Dupint nem mutatták félmeztelenül, de a történet így is nagyon jó, olvasásra és játékra is ajánlom.

Roderick hívat minket, miszerint a szintén betegeskedő húga, Madeleine eltűnt, és nekünk kell Dupinnal megkeresnünk. Újítás a játékban, hogy be lehet állítani, mikor legyen kész a hint, így én lehúztam a legkisebbre, biztonság kedvéért, bár vannak olyan díjak, miszerint kapsz egy medált érte, ha nem használsz hintet stb.

Az üzenetek képek mögött vannak elrejtve, és így lehet megtudni, hogy Madeleine és Roderick milyen betegségben szenvedned, kb. születésük óta. Ajánlom gyanúsnak tartani a dadájukat, aki úgy simogatja Plútót, mintha mindig is ott lett volna. Vendégmacska.

A detektív szobájában érdemes megnézni közelebbről a képet a vitrin mellett. Dupin mellett egy zöld ruhás hölgyemény látható, gyaníthatóan a felesége.

Sok újdonságot találtam még ezen kívül. Az egyik ilyen a labor, amihez minden érmét össze kell szedni, mert utalásként a végén lehet gyilkost keresni az ERS Studios egy másik játékából. A bónuszban is vannak érmék, házikóban vannak eldugva, 4-11-es skálán. A hidden objecteket lehet puzzle vagy match 3 módba állítani, én ezekbe nem mentem, egyiket sem szeretem. Ha már hidden objecttel játszok, akkor maradni is akarok benne, köszönöm.

A játék előremenetele során kiderült, hogy Estelle a ludas, minden Ushert megetetett a házzal, mert neki az olyan vicces volt. És még a csillárt is Dupinra dobta, akinek ellopták a normális szinkronhangját, szóval most szomorú vagyok, és követelem vissza Dupin hangját. Viszont Roderické egész kellemes, maradhatna még. 

A béta ott ért véget, mikor a temetőbe jutottunk, és az a gólem meg leütött minket. Itt most tovább mehetünk, és találkozhattam Poe bácsival a temetőben. Poe bácsi éppen a Hollót írja, és ha elvisszük a tollát a múzeumból, ad nekünk valamit cserébe. Négy jellegzetes sztori emblémát kell megkeresnünk.

A kriptaőrt elűzve kiszabadítjuk Madeleine-t, és Dupin vissza is viszi a házba. És a ház életre kelt. Szó szerint. Aztán Estelle kihajít minket, mondván, hogy már jobban vannak az ikrek, és a doki is ezt mondta. Ugye, hogy gyanús? Én elküldtem a nőt a fenébe, és hátul szöktünk be Dupinnal, és onnan a könyvtárba, és kiderül a ház titka, hogy az összes Usher-leszármazott lelkét vagy életerejét beszippantja, és az úgy jó neki.

Ezt megakadályoztam, összeomlott az egész ház, íme az Usher-ház vége ERS Studios módra. Azonban Estelle még szabadon van, így a bónuszban követtük, és legalább kiderült, miért mentek el neki otthonról.

Szerintem:
Dupin hangját leszámítva nekem nagyon tetszett a játék, mégha az összes trófeát nem is sikerült megszereznem. A minik ötletesek, bár nem váltottam nehezebb vagy másik módba, mindegyiket sikerült végigvinnem.

Grafika: 10/10 – mint mindig, hibátlan
Teljesítmény: 10/10 – tökéletes ^^
Történet: 10/10 – az Usher-ház vége mindig is a kedvenc Poe novellám marad.


Alább tudsz üzenetet hagyni.