Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
Örökség kihívás (rövidebb változat)

Alább olvashatod az eredeti Örökség kihívás rövidebb szabályait. Ezek csak az alapjátékra vonatkoznak, és nem vonatkoznak a későbbi kiegészítőkre. Minden bővítményt, ami a kiegészítőkre vonatkozik, azt Pinstar írta meg a The Sims 2 Örökségkihívás bővített változatában.

A kihívás
Készíts egy családot, ami megéri a 10. generációját.

A szabályok

  • Készíts egy szingli Simet a CAS-ban vagy a Bodyshopban, legyen az férfi vagy nő.
  • Válassz neki életcélt, és állítsd be a személyiségét.
  • A család egy üres 5×5-ös telekre költözzön be. (A 6×5-ös telek egy eXtreme start, ami plusz egy pontot ér).
  • Ha Simet beházasítasz vagy beköltöztetsz a családodba, csak NPC karakterek vagy járókelő városlakók lehetnek.
  • A gyerekek kiköltözhetnek, ha akarod, de legalább egyet hagyj a telken, aki továbbviszi az örökséget.
  • Mikor a gyereked tinédzser lesz, és feljön az ablak, hogy válassz életcélt, pörgess meg egy dobókockát.
    1: vagyon
    2: tudás
    3: család
    4: románc
    5: hírnév
    6: válassz te (kicsapongás, ha fel van telepítve az Éjszakák)
    Ez a módszer kihívás elé állít, és így több variációja lesz a játéknak a generációk során.
  • A 10. generációsnak vissza kell tudnia követni a vérvonalát egészen az alapítóig.

Korlátozások

  • NEM kapcsolhatod meg az aging off kódot.
  • Használhatod az életelixíres üveget, de csak módjával.
  • Használhatod az életcélpontokból vásárolt holmikat.
  • NEM használhatsz semmilyen csaláskódot vagy hangulatjavítót.
  • NEM használhatsz semmilyen „speciális” holmit, mint például a platinamaximalizáló festményt.
  • Használhatsz Maxis által kreált tárgyakat, és bármilyen 3. fél által gyártott bőrtípusokat, tapétákat, padlóburkolatokat stb.
  • NEM használhatsz olyan hacket, ami elősegíti az ikerterhességet vagy az ufó elrablást.
  • Nem töltheted újra a játékodat semmilyen rossz esemény bekövetkezésekor, akár egy rossz szerencsekártyát kaptál, akár váratlanul meghalt valaki. Azonban CSAK AKKOR töltheted újra a játékot, ha valami hiba merül fel, vagy bug van. Ilyenkor csak a moveObjects on csalást alkalmazhatod, de csak a meghibásodott tárgyakra.
  • Ha nagyon szerencsétlenné válna a helyzet, hogy az egész telked egy bug miatt tönkrement, újrakezdheted a kihívást. Ha teheted, készíts egy biztonsági mentést a családodról, szóval, ha beütne a krach, ami miatt újra kellene kezdened az egész kihívást, simán csak újra betöltöd a telked, és kezdheted a legutolsó mentéstől a játékot. Ajánlott a generációnkénti mentés.

Értékelési rendszer
A kihívás végén, a 10. generáció után, vagy ha a családi vonal megszakadna, az alábbi pontértékelési rendszer szerint számold össze a pontjaidat.

  • 1 pont minden megszületett új generáció után (max. 10).
  • 1 pont minden 100. ezredik simoleon után.
  • 1 pont minden platinasír után
  • 1/3 pont jár minden családbarát után, akik megmaradnak a 10. generáció végéig.
  • 1 pont minden „lehetetlen kívánság” teljesítése után, ami 30 ezernél is több életcélpontot ad a Simednek. A limit egy kívánság/Sim. A többi kívánság is beleszámít ezekbe, úgy mint az, hogy „Tíz gyereke legyen”.
  • -1 pont, ha a terapeuta meglátogatja a Simedet.
  • -2 pont minden keresztezésből.

Speciális bónuszok

  • 2 pont, ha mind a 10 karrierjutalom a telkeden szerepel – de csak egyszer.
  • 1 pont, ha az összes NPC szerepel az örökségedben, mint családtag.
  • 1 pont, ha az összes színű szellem szerepel a telkeden.
  • -2 pont, ha egy vendég hal meg a telkeden.
  • 1 pont, ha születik egy ufó a családban – de csak az első generációs ufók számítanak bele, a gyerekeik és más ufók nem érvényesek, még az elrablás sem.
  • 2 pont, ha az utolsó generációban ikrek születnek.
  • 2 pont, ha legalább egy alkalommal volt udvarolt egymásnak két szociális nyúl a telkeden – de csak egyszer.
  • 2 pont, ha a szellemek a telkeden elérték a Simeket.
  • 2 pont, ha az ÖSSZES szellemfajta szerepel a telkeden.