Megjelenés: 2018. március 3.
Fejlesztők: Eipix Entertainment
Történet:
Az angliai Whitechapel környékén érdekes gyilkosságok történtek, és Maria-val együtt fel is kerekedünk nyomozni. Az áldozatok környékén ugyanis egyáltalán nem találtak vért.

Amanda szemszöge

Most mégis a drága készítőcsapat hogy a francba gondolta úgy mégis? Elhúzzák az ember előtt a mézesmadzagot, hogy itt bizony vámpírok lesznek, aztán sehol sincsenek vámpírok? Illetve a gróf az kísértetiesen emlékeztetett Gary Oldmanre, mikor Drakulát játszott 1992-ben. De bah… ajánlom, hogy ez a triumvirátus bukkanjon fel még egyszer, lehetőleg nem ellenségként, hanem baráti társaságként, mert… mert csak.

A kocsmában meg is találtam a triót. Mily meglepő, hogy Mr. Draculnak hívják az egyiket, lila a szemüvege, és polihisztornak van kikiáltva. Volt rá pár száz éved, szívem. Nekem Mr. Varney egy az egyben Renfield-et jutatta eszembe (csak Renfield nem volt alkoholista), Carmilla meg… nem értettem a jelenlétét, de kell egy nő is, persze. Elsőre nem voltak vámpírok, így lehet, hogy ez csak az én kis hiú ábrándom, mert tulajdonképpen ki sem derült, hogy a kocsma előtt ki ölte meg a nőt.

Mielőtt a nyomukba eredtünk volna, a kocsmában meg kellett tudni pár dolgot róluk, pluszban néha akadályozta a nyomozást a maszkos. De a kocsmából érdekes mód nyílt egy titkos járat az egyik hordóból. Dracul szobáját egy az egyben elfogadtam volna, az olyan… tökéletes volt az én kis sötét lelkemnek. Jekyllt elrabolták, mert a Vörös Királynő még életben van, így még egy küldetés is szakadt a nyakunkba.

Rufus, a hű segéd még mindig azt mondja, hogy ezek nem vámpírok, csak babona – ehem… – de a fickó amúgy se volt már elsőre túl egyszerű. Ami a három tagnál van az egy kulcs valamihez, és már 1795-ben is rajtuk volt. Abban az időben nem sokan éltek 100 évig, szóval gyanús, hogy ez a hármas még ilyen fiatal.

A három út közül először Carmillával kezdtem. Őt egy Penthouse házban értem utol, egy kígyó védte, és a kulcs ráeső darabja egyben egy gyűrű is volt, azt kellett megszereznem. A Vörös Királynő nagyon akar valamit, mert már egymagukban is felkeresi a tagokat, de ezt csak később tudtuk meg. Hisztérikának az esti rutinját kellett szabotálni, mielőtt megszereztem a gyűrűt, enyhén játszadozva mérgekkel, meg párszor ártalmatlanítottam is a kígyóját.

Utána következett Varney, akinek az idők alatt műterme lett. A Vörös Királynő tőle is az üzletük részét követeli (Jekyll-re van szüksége, ahogy az kiderült). Mielőtt megszereztem volna a kulcs alját jelképező farkas lábnyomot, az ő farkasait kellett eltávolítani a közelből. Varney-t kiiktatni már könnyebb volt, le kellett győzni egy játékban, csakhogy a játékszabályok szerint a vesztes iszik egy pohár likőrt. Karakterünk nagyon nem bírja az erős italokat, ezért csaláshoz kellett folyamodnunk, hogy megszerezzük a medált.

Végére hagytam Dracult, aki paranoid természete miatt a vonatján élt, amivel már bejárta szinte az egész világot. Nála volt a kulcs utolsó darabja, bár szívem szerint maradtam volna. rossz egy rendtag lennék, tudom, egyből elcsábulnék egy vámpír láttán XD. A Vörös Királynő és Dracul vitatkoznak, ki volt itt előbb (na vajon ki?), de Jekyll már a vonaton van. Őt nem tudtuk kiszabadítani, mert nem is lehetett volna, különben nem lett volna izgalmas.

A nagy akció előtt kiderült, hogy kidolgoztak egy módszert, mivel dehidratálni lehet a vért (ez de hülyeség). Végül is, akkor tényleg a vámpírok sokáig élhetnek, hogyha nem folyékony formában „esznek/isznak”, de akkor is hülyeség. Ja, és Rufus vámpír. Bizony. Mikor szükség volt, kihúzott a hihetetlen sebességével és erejével a slamasztikából, mert a medálhoz egy pár csepp vér kellett csak.
Évtizedekkel korábban találkozott a karakterünk ősével, azóta védelmezi, ám csak a medált használva hagyhatja el a rejtekhelyet, de ez neki megfelel, mert véd. De kis cuki.

A nagy akció egy elhagyatott banki trezorban történt, ahol végre mindenki összegyűlt egy helyre. Bent egy kisebb szektai beavatásba ütköztünk, ahol a triumvirátus tízévente új tagnak adja az „ajándékot”. Az egyik új tag az a rendőr, aki a játék elején is ott volt. Áruló. Le kellett leplezni, igazából mit rejt az ajándék, mielőtt még több ártatlan halna meg. A Vörös Királynő annyira akarta ezt az ajándékot, hogy önként sétált a halálába, mert biztos, a szerkezet enyhén szólva mindenkit kinyírt. Ezért is élhettek a triumvirátus tagjai sokáig, akik ugyan megléptek, de szerintem nem utoljára hallottunk róluk.

A bónuszban Maria-hoz megyünk, aki elkövetett egy nagy hibát az egyetemen: kísérletezni kezdett Dracul lilás folyadékával, amivel a játék elején meghalt lány konkrétan örökké akar élni, ezért kész arra, hogy Maria-t megölje. Ahahaha, nope.
A lányt ugyan sikerül kiütni, de Maria hamar meghal, ha nem teszünk valamit. Az egyetem hullaházában kísérletezett a holtakon, és… igen, három szépen felkelt, mikor elment az áram, azoknak meg a testét egy időre felélesztette. Tiszta Walking Dead. Csak fény nélkül még ijesztőbb. A dolgunk mi sem volt egyszerűbb, árammal le kellett őket sokkolni, mert úgyis halottak. Kis emberiség valahol nincs?
A végén sikerült Maria-t is megmenteni, a zombikat is visszaküldeni a halálba, így egy időre fellélegezhettünk.

Szerintem

Tetszett a végén a zombis rész, de ez, hogy tulajdonképpen semmi vámpíros dolgot nem találtunk, enyhén szólva csalódottá tett. Mert azért Dracul az… na. És ne legyen kedvem ilyenkor írni valami vámpíros sztorit, aminek semmi köze a csillámvámpírhoz.
Esélyesnek tartom, hogy találkozni fogunk még a trióval, mert bár a tervük megbukott, biztos, hogy bosszút esküdtek a rend ellen.

Grafika: 08/10 – a női karaktereket néha elég mostohán rajzolják meg
Teljesítmény: 09/10 – fagy, ha rápakolok minden extrát és egeret
Történet: 09/10 – már most várom az ötödik részt, pedig igencsak messze van az még.

2018. 03. 09.    Amy      Eipix Entertainment, HOG Reviews, Vermillion Watch     0 comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük