Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2017/12/01
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: Eipix Entertainment HOG Reviews Saga of the Nine Worlds

Megjelenés: 2017. november 25.
Fejlesztők: Eipix Entertainment
Történet:
Valaki megborítja az Életfa rendjét azzal, hogy a négy szarvast, ami őrzi magát a fát, eltüntetni onnan, ezzel pedig a kilenc világ rendje úgy felborul, hogy csakis a négyesfogatunk mentheti meg.

Amanda szemszöge

Úgy megörültem, mikor itt is kaptunk egy előzetest, mint a Vermillion Watch-nál! Kezdem kedvelni ezt a szériát, mégha kimondottan nehéznek is éreztem.
Játék elején Odin száll alá, és közli harcosnőnkkel a helyzetet, és szerencsére nem kellett mind a négy szarvast végigüldözni a világokban, mert az egyik pont nálunk kötött ki, így már csak hármat kellett három világban megkeresni.

Először a vadásznő bőrébe bújtunk, aki Alfheimbe ment, az elfek birodalmába. Elég nagy balhéba kerültünk, mert az elfek felfigyeltek már a szarvasra, amit csak azért akartak elkapni, hogy tanulmányozhassák az álcázási képességét, de Freya, az uralkodónőjük ezt totál másképp gondolta. Úgyis kerestem az első részben Freyát, de most boldog a lelkem, hogy itt megtaláltam. Unatkozott fent Asgardban, csak azért jött ide, mert itt érdekesebbnek találta az életet.

Másodjára a karakterünkön volt a sor, aki Muspelheimben keresi a szarvast. Csakhogy a tűzóriások felfedezték, hogy szabadon járhatnak a világok között, és a vezetőjük Magmar támadást készült indítani ellenük. Egyikük, Sinmara azonban meg akarta ezt akadályozni, ezért halálra lett ítélve. Még szerencse, hogy időben jöttünk. Az arénában kellett megvívnom ezzel a Magmarral, akit végül száműztek, és Sinmara közölte az embereivel, hogy nem kell erre a területre börtönként tekinteniük, mert élhetnek úgyis, ahogy ők akarnak, nem lesz senkinek sem beleszólása. Ezért vittük el szépen a második szarvast innen.

Harmadjára a látó bőrébe bújva Niflheimben járunk, amit a zöldeskékes árnyalatok festenek még kísértetiesebbé. Itt találkoztunk Arne-nal, aki egy másik vezetőt okol azért, amiért mindenkit ellene fordított, ezért rejtőzött el itt. Meg kellett jósolni neki a jövőjét, hogy továbbhaladhassunk a szarvast keresni. Az erdő mélyén rá is bukkantunk, ámde kivinni csak negyedik próbálkozásra sikerült, mert Arne valamiért meg akarta akadályozni… és akkor még nem is volt gyanús.

Negyedjére maradt a lantos gyerek, de ő már az Életfán volt a szarvassal. Ide kellett hozni a csapattársait a világokból, de ez nem volt egyszerű, mert közben megakadályozott Arne, aki bosszúból akarta tönkretenni az Életfát. Mikor segítségre volt szüksége a termelés miatt, senki sem hallgatta meg, de bezzeg, mikor segíteni kellett, ő egyből ott volt. Csak a királyságát akarta megmenteni, ezért fogták el a tűzóriásokat. Pont ezért felébresztette Nidhogg-ot, ami elkezdte rázni a fát. Még jó, hogy a négyesfogat itt volt, és megállította ezt az átkozott kígyót, és ezzel még egyszer megmentettük a kilenc világot.

A bónuszban Odin felkeresi a vadásznőt, hogy Alfheimből nem érkeznek hírek, és oda kell mennie, hogy kiderítse, mi történt. Sőt, jó lenne, ha Freya is visszatérne az istenek közé, mégiscsak odavaló. Az elfek igencsak haragosak, amiért Freya nekünk segített, de ő meg nem akart harcolni, ezért elmenekült. Egyik szövetségesünk mutatott kiutat a várból, és a táborban először kiszabadítottam a macskáit, majd magunkhoz hívtam. Bár megsérült, vissza tud térni Asgardba, bár Alfheimnek több időre lesz szüksége, míg a sebeiből felgyógyul…

Szerintem

Találtam a végén egy kis utalást a Ragnarokre, ami aztán egy csodálatos nagy háború lesz, szerintem ezt a skandináv mitológia ismerőseinek nem kell bemutatni. Bár ki tudja, nem számítottam ilyen folytatásra az első rész után. Igaz, hogy nekem nehéz volt, de ez maradjon az én dolgom :D.

Grafika: 10/10 – Freya ábrázolásától oda vagyok, meg vissza
Teljesítmény: 10/10 – nem szeretem ezt a videós elgondolást, de nagyon nem.
Történet: 10/10 – ilyenkor mindig kedvem van Amon Amarth-ot hallgatni, mégha nem is illik a szövegvilág a játékhoz.


Alább tudsz üzenetet hagyni.