Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2017/11/17
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: AMAX Interactive HOG Reviews Redemption Cemetery

Megjelenés: 2017. november 15.
Fejlesztők: Amax Interactive
Történet:
Karen, a feltűnően leleményes és sikeres újságíró egyik riportja egy lezárt temetőhöz vezet, amit nem véletlen tartanak 24 órás megfigyelés alatt. A vörös rámenős lány mindenáron be akar jutni, bár ez a riport könnyen lehet az utolsó riportja is.

Amanda szemszöge

Sok már jópár temetőt váltottam meg, de azt hiszem, mindig magasabbra kerül a léc, és mindig sikerül az előzőről levennem a koronát találékonyságban. Annyi újítás volt itt, hogy nem győztem kapkodni a fejem.

A fenti lovas nem az Apokalipszis négy lovasa közül való, ő csak őrzi ezt a kis temetőt, ahonnan Karen konkrétan élve ki sem jöhetett volna – de a karakterünk sem.

Egy kis gonosz hang azt mondta, hogy próbáljam meg a lányt tényleg ott hagyni, bár végül nem tettem (csak azért, mert kíváncsi voltam, hogy a játék második videójában miért beszéltek róla múlt időben). Viszont a döntéseimet úgymond elbírálta a játék, többször kaptam jó és rossz pontokat. Ezeknek főleg a végén volt jelentősége. Ez egy hihetetlen okos újítás, nem minden hidden object alatt találsz ilyet!

Most is három lelket kellett úgymond megmenteni, de ezek is kihatottak arra, hogy kihozom-e Karent a temetőből, vagy sem.

Az első egy artista testvérpár egyik tagja. Megölte a fivérét, csak mert úgy hitte, ő cserélte ki a viasztöltényt igazira, és azért halt meg a sógornője. Próbáltam megmenteni a fickót, és igenis őt választottam Karen helyett, mert csak. De a lány még így is túlélte, de akkor is vitte magával tovább valami lény, ami korábban a Földön élt, és egy meteor-becsapódással érkezett, még az ember megjelenése előtt.

A második lélek az az indián törzsfőnök volt, akit az előzetes trailerben is láttunk: a lányát ajánlotta fel a lényeknek, csakhogy a törzse békében élhessen. Ezt kellett megakadályozni, hogy a lánya a tűz martaléka legyen.

A harmadik lélek egy kalandor pár női tagja volt, aki egy furcsa templomban lelte a halálát, a párja pedig belebetegedett abba, hogy nem tudta megmenteni. Kivéve, hogy ott voltunk, és megakadályoztuk a végzetes tragédiát, és ezzel találtunk módot arra, hogy lehet ezt a lényt elpusztítani.

És itt jött el az igazság pillanata, ugyanis, hogyha több „fehér holdat” szedtél össze, mint „vöröset”, akkor bizony Karen vagy a karaktered (vagy mindketten) élve jutottatok ti a temetőből. Nekem C opcióm volt, mindketten kijöttünk élve, így a medált, amibe eredetileg zárták a démont, ami rendetlenkedett, bedobta egy folyóba, és mindenki élt, mint Marci hevesen.

A bónuszban azonban egy fiatal lány megtalálja egy tengerparton a sérült megállt, a szellem megszállja, és most Karen bőrébe bújva kellett őt megtalálni, és kiűzni a démont a testéből. Egyedül a váltás volt sokszor zavaró, mikor valami szemes lény rámászott a csuklójára, amivel láttam úgymond a szellemvilágot.

Szerintem

Volt itt minden, mint a lecsóban gyerekek: megtámadott egy zombinyúl, kétszer denevérraj, láttam egy jó hapsit, idegesített egy csaj, volt egy hollóm, és bebizonyosodott, hogy a rossz döntéseim ellenére nem fogok a pokolba kerülni. Legalábbis a játék szerint csak három darab rossz döntést hoztam (megpróbáltam lefizetni a temetőőrt, hogy engedjen be; hazudtam az indiánlánynak, és csoki helyett kővel dobtam meg a krokodilt), és mégis mindketten kijutottunk élve! Úgyhogy most nézhetem meg az alternative ending-eket, mi történt volna, ha végig rossz vagyok XD.

Grafika: 10/10 – nem tudok belekötni
Teljesítmény: /10 – ablakos mód, és megkapja a csillagot
Történet: 10/10 – szerintem sejtették, hogy nem lehet a végtelenségig három lélek sorsát megváltoztatni, ezért kitaláltak ilyen frankó sztorikat, mint ez.


Alább tudsz üzenetet hagyni.