Megjelenés: 2015. június 17.
Fejlesztők: ERS Game Studios
Történet:
De Lupe gróf levelet küld a nem-francia francia detektívnek, hogy védje meg a fiát, ha időközben megölnék, és szót ejt egy átokról is.

Amanda szemszöge

Oké, imádom ezt a szériát. Nem elég, hogy nagyon-nagyon ijesztő a kezdőképernyő, akkor még a történet is olyan, hogy az ember este inkább nem játszik vele.

Estére kapok egy hat ezüsttöltényből álló fegyvert, egy sérültet, és egy csapat vérfarkast a falakon túlról. Az egyikükre ráengedte a gróf fia a kaput, és ahogy leelemeztem a szellemét, megkaptam az átok háttértörténetének első részét. Az alapítóatyák békésen védték az erdőt, hol emberként, hol farkasként, ámde valami vagy valaki kontrollálni kezdte az elméjüket, és így már bemerészkedtek a közeli városba is.

Az átkot egy gonosz mágus tette a vadászokra, csakhogy bővítsék a falkájukat, a gyengéket megölték, az erőseket meg magukhoz vették. Alakult egy vadászszövetség, akik évszázadokon keresztül sikeresen kiirtották a fajt, és miután sokáig egyetlen vérfarkas sem bukkant fel, szépen feloszlottak, és tovább álltak. Generációról generációra öröklődött a képesség, mivel meg lehet állítani a farkast.

A De Lupe családban pont a farkas átok öröklődött, apáról-fiúra, és mikor meghalt az apa, a fia következett a sorban. A helyi doktor azonban annyira szkeptikus volt, hogy miután a gróf meghalt, egyszerűen egy színezett vizet adott a farkas átokkal küzdő fiának… aki meg hozzám fordult segítségért.

A grófot a doktor fia ölte meg, a kincstári vagyona miatt, ámde az ott lévő ezüst értéktárgyak nagyban befolyásolják a hely farkasait. Csak nekem volt elsőre a De Lupe család gyanús?

Végül az erdőben egy gyilkos fa alatt rejtőzött az egész átokszóró manus csontváza, és azt kellett elpusztítani egy lötty segítségével.

A bónuszban az ősök szellemei támadnak rám, de aztán valahogy az erdőszéli házban ébredek, mert a gróf hajdani szolgája odavitt. Azt mondta, valami nagy harcos nevét mondtam, és hogy a múltba visszatérhetek megismerni a róla szóló legendákat. Nosza, hajrá. Csak két vérfarkast öltem meg, ám a legutolsót legyőzve azt hittem, elkezdek vonyítani, pedig nincs is telihold: a detektív lett a vérfarkas!

Szerintem

ERS-ék nagyon kitettek magukért, ez a játék messzemenően túlmegy az elődeinél is! Benne van az a hátborzongató faktor, ami a legtöbb HOG-ban nincs, és már a teljes képernyőt is meg lehet szokni. Amíg ezzel nem játszottam, nem érdekeltek a vérfarkasok. Azóta nagyon.

Grafika: 11/10 – párszor majdnem vacsora lettem :D
Teljesítmény: 10/10 – még a szaggatás ellenére is maximális pontot adok, tökéletes
Történet: 10/10 – még több farkast akarok *-*

2016. 03. 04.    Amy      AMAX Interactive, HOG Reviews, Shadow Wolf Mysteries     0 hozzászólás(ok)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük