Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal Chat
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2015/09/18
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: Artifex Mundi HOG Reviews

Megjelenés: 2012. október 29.
Fejlesztők: Artifex Mundi
Történet:
Robert több hete eltűnik egy expedíció során, és végül a menyasszonya megy utána, miután a hatóságok feladták a keresését.

Amanda szemszöge

Első felkiáltásom: az ott egy tengeri szerzetes! (Igen, Amci szokta Vidman videóit nézni). De inkább maradjunk a történetnél. Nem vagyok egy víziszonyos fajta, de a játék neve alapján nem gondoltam volna, hogy egy olyan elhagyatott városban fogok kutakodni, ami a víz alatt van.

Van valami rend/szekta/csoport/gyülekezett, ami átvette Eden városa fölött az irányítást. Robert ezek közé került. Van egy kislány is, aki hasonlít a Last of Us-ból a kislányra, és ő is azt mondja, hogy menjek innen, de nem hagyom ott a vőlegényem, ne vicceljetek már. Többször kaptam figyelmeztetést vérrel írva, itt-ott rám esett egy-két többhetes hulla, stb. a tengeri szerzetes meg tud víz nélkül is kísérteni, ami szerintem irreális, de egy ilyen irreális világban ne várjak semmit, ami megszokott.

A hotelben rejtőzik ez a csoport, és mikor beléptem, több eltűnt személyt találtam indákkal oszlopokhoz kötve. Ki tudja, élnek-e még, mert nem nagyon mozognak. Élni élnek, de nemsokára egy véletlen kiszabadított démon rabszolgái lesznek, mint a tengeri szerzetesek (ez már rajtuk marad, sorry).

Van egy tengeralattjáró, amivel ki lehet jutni. Viszont azt őrzik a szerzetesek, így le kellett mennem oda, ahol kiszabadult ez a démon. A kutatók kettétörtek a pecsétből egyet, így újat kell kreálnom. Időközben azért néha a démon sikeresen belebújik egy-két emberbe, mert az indák, amikkel le lettek fogva méreggel vagy valami szerrel vannak tele, és a bőrhöz érve szépen megfertőződnek. De van ellenszer, éppen indultam volna elzárni a démont, a rítust végigjárva, mikor az egyik tudósba beleköltözött, és rám zárta a rácsot, az idióta lánya meg rohant utána. Az, hogy a főhősnő a segítséged, de otthagyod szenvedni, az nem jó dolog! De hát nem olyan fából faragtak, hogy ne tudjak kimenekülni valahonnan.

De még ez sem tartott vissza. A ventilátor segítségével szétszedtem a rácsot, utána elvégeztem a rítust. Amíg benzint adtam a tengeralattjáróba, az összes túlélőt szépen összeszedte a doki, majd otthagytuk ezt a víz alatti világot. Ámde a gonosz beköltözött egy patkányba (hogy maradt meg az ott, mikor elvileg összeomlott az egész hely?), így ezzel nincs vége.

A bónuszban visszamegyünk oda, ahol ezek a szerzetesek még nem voltak akkora uralmon, mint a főjátékban, és a doki lánya a bónusz végére születik meg. A doki nem volt annyira biztos benne, hogy rosszak ezek, de mikor a kórház pincéjében megtalálta a feleségét, aki a szülés után elhunyt… nos, egyből megváltozott a véleménye. Elég hosszú évek teltek el azóta, ha belegondoltok.

Szerintem

Ahhoz képest, hogy ez egyrészes, vannak kérdéseim, amik megválaszolatlanul maradtak, és szerintem, maradni is fog. Nagyon úgy néz ki, hogy Artifex nem fog csinálni folytatást hozzá, pedig a gonosz az még ott ólálkodik a tenger mélyén… mondjuk, élőlények nélkül, de akkor is. Ja, és az a doki, akit keresni kellett lent a nulladikon, egy az egyben olyan volt, mint a Prédikátor az Enigmatisból. Csak hulla volt, és hosszú hajú.

Grafika: 08/10 – négy éves game, de azért nem volt olyan vészes
Teljesítmény: 09/10 – lakat az inventory-n, és boldog vagyok
Történet: 10/10 – még mindig nem tértem magamhoz a bónusz történet után =(


Alább tudsz üzenetet hagyni.