Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2014/10/10
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: HOG Reviews League of Light Mariaglorum

Megjelenés: 2014. október 10.
Fejlesztők: Mariaglorum
Történet:
Egy elvarázsolt madárijesztő elrabol négy gyereket a városból, valami szörnyű tragédiára készülve.

Amanda szemszöge

Románia után Írország felé vezet az út, szóval megérkeztem egy városba, ahol már azonnal a kocsi kisodródott, és elsőre nem is vettem észre, hogy igen itt is bizony kell baglyokat gyűjteni érdekes bónuszokért, de sebaj, a játék vége felé az extrákban van lehetőség megkeresni :).

Miután a folyóból kimásztunk, az interaktív térképet is megkapjuk a közeli házból. Imádom az ilyen térképeket, sokkal könnyebb tájékozódni, ha megakadok, és nem is zavaró.

A történet szerint volt a városnak egy gyógyítója, aki mindenkit meg tudott gyógyítani, kivéve a saját lányát, aki végül elhalálozott. Az alattunk levő világból egy démonféle jelenik meg előtte, és ajánlatot tesz, hogyha eladja neki a lelkét, a következő Vörös Hold idején feltámaszthatja a lányát. A madárijesztő pedig egy random férfi volt, akit szintén megátkoztak, ahogy a fiát is. Egy olyan térdig érő, báb formájú madárijesztőt képzeljetek el, cuki kis kék nadrágban, és lila szalmakalapban. Én ott azt hittem, hogy elolvadok. Akárhányszor ráment az egér, mindig óriási vigyorral meg akart ölelni, mint egy gyerek. Azóta eldöntöttem, hogy megtanulok varrni, és összerakok magamnak egyet. Pluszban, néha rá kellett támaszkodni, mert felvett egy méhészsapit, kötelet kötött a derekára, és jaj, de cuki istenem.

Haladok egyre feljebb a térképben. Közben megkapom egyben a történetet, miért lett ilyen a gyógyító, hol lehetnek a gyerekek. A jósnő is rendes volt, mellénk állt, és mindig beszólt a kristálygömbjén, ha fontos infója van. Persze, a gyógyító nem egyszer próbált megállítani, de tapasztalt játékosként nem volt nehéz likvidálni a döntéseit.

A végére kiderült, hogy lehet egy táblával irányítani a madárijesztőt, és így legyőzni a gyógyítót. Tucatjára szenvedtem a kombinációval, a hatodik már sosem megy normálisan, és mindig hátráltatott az a nőszemély, szóval a végén már hinteltem.

Minden remek, a gyerekek hazatérnek anyjukhoz. Erre jön az a lélek, hogy nem kapta meg, amit akart, ezért elviszi a gyógyító lányának lelkét, és beszakad a föld.
Lent kiderült, hogyha a hajós elviszi a lelket a tengeren, onnan nincs visszaút, szóval sietni kellett. Meglepetésként ért, mikor a drága kis barátom bőrébe bújhattam, és tkp. egy térdig érő szalmabábú voltam, szép lila kalappal, tökfejjel meg kék nadrággal… a végére persze sikerült egy Candy Crush féle játékkal legyőznöm, így az én lelkem is megmenekült, meg a két madárijesztőé és a kislányé is.

A bónuszok bónuszában viszont van lehetőség a gyógyítót is megmenteni, csakhogy nekem nem sikerült, mert mikor megszereztem az összes kártyát, a gépem úgy döntött, hogy ez egy bug, így nem tudom, hogy van teljesen vége, de gyanítom, a nőt is sikerül megmenteni.

Szerintem:
Számomra a legjobb dolog volt: főjáték, bónusz játék, és ráadás bónusz játék, még akkor is, ha a bónusz-bónuszt nem tudtam végigvinni. A történetben rengeteg az újítás, sosem ismétlődött egyetlen minigame sem. Ötletes mindegyik, és kevésszer kellett csak a skipet használnom, szóval egész jó vagyok :D.

Grafika: 08/10 – a videókban a főszereplők még mindig csúnyácskák.
Teljesítmény: 09/10 – néha lefagyott
Történet: 10/10 – úgyis Halloween jön, úgyhogy egyre több ilyen sötétebb témájúra van szükségem 😀


Alább tudsz üzenetet hagyni.