Megjelenés: 2011. szeptember 1.
Fejlesztők: Artifex Mundi
Történet:
Egy nagy vihar után semmi emlék nélkül ébredünk fel egy városban, ami a semmi közepén található, de a városnak még több titka van, mint azt alapból gondoltam volna.

Amanda szemszöge

A nőci, akivel vagyunk egy detektív (mint általában a játékok jó 90%-ában), és egy eltűnt lány után nyomozott Maple Creek városában. Eleinte zavart, hogy kevés infó van, miért tűnt el, miért nem emlékszik semmire a csaj, kik voltak ezek, stb. De arra határozottan emlékszem, hogy mivel ezt már másodjára látom, nagyon-nagyon-nagyon ki voltam akadva a vége miatt, de ezt majd akkor megtudod, ha tovább olvasod :D.

Mire bejutottam nagy nehezen a szobába, jött egy világító szemű manus, és elvitt valamit az asztalról, mondom, na, ez így nem poén. Aztán a naplóban találtam ár, hogy egy tőrt vitt el. Az egy dolog, hogy nem volt fekete, de azért add vissza.

Aztán megjelent még két fickó. Az egyik látszólag ismeri a detektívet, a másik pedig vagy öngyilkos lett a pincében, vagy megölték. Az előbbi lett igaz, mert valamiben nem akart részt venni, és inkább megölte magát, de ő nem szektáskodik. De akkor is, hol ez a lány?

Az első pedig valami táskát adott neki, amiben bizonyítékok vannak, aztán ennek is elfehéredik a szeme, és hogy mennie kell, mert valaki hívja. Gyanítom, köze van a harangozáshoz, ami engem nem éppen temetésre emlékeztet.

Aztán kiderült, hogy a prédikátor a hunyó, mert a kápolna alatti területen tisztára olyan volt, mintha állandóan valami rituálét csinálna, amivel az ördögnek áldoz fel fiatal lányokat, és Hamilton nyomozó is ezért van még a helyszínen. A detektívnő pedig a játék végre felé elkezd emlékezni, mi történhetett: menekült egy sziklától, aztán a vihar miatt fának csapódott, és emiatt az agya kihagy a játékmenetben. Még jó, hogy a saját személyidet nem nézed meg, tündérke. Aztán, mire összeáll a kép, és letartóztatnám a helyszínen a gyilkost, Hamilton szépen keresztbe húzza a számításomat, hogy ő majd megöli a prédikátort. Én nőként meg tönkrevágtam a helyet, aztán minden oké… de nem, mert a prédikátor és a nyomozó is eltűntek a helyszínről, az erősítés meg kiásott a romok alól. Juhé.

A bónuszban már Hamilton nyomozót irányítjuk, aki a menyasszonyát keresi a városban, ámde nincs meg, és hogy ez milyen katasztrófa, mivel szeretők. Majdnem minden helyszín ugyanaz, csak még a benzinkútba is bemehettem, aztán egyből rájött a Hamilton is, hogy a prédikátor a bűnös, csak mire odaértem, hogy kiszabadítsam szegény Emilyt, a menyasszonyát, a prédikátor szépen leüti, és elvégzi az eszméletlen nyomozó mellett a rituálét. Aztán a nyomozó szépen felmondott, remeteként figyelte a prédikátort, mikor csaphat le rá végre, hogy megbosszulja Emily halálát, majd közben megjött a detektívnő, akinek sztoriját már ismerhetjük.

Szerintem

Emlékszem, ez volt az a game, amit egy idő után nem szerettem, mert túl hosszú volt, de így második újrajátszásra már rövidebbnek tűnt. Ugyanúgy felbőszített, hogy nem kaptam el a bónuszban a gyilkost, és szívem szakadt meg a nyomozó miatt, hogy ez az öreg fószer, a démon még életben van, hiszen a főjátékban sem sikerült megölni. Folytatást kérek!

Grafika: 09/10 – kezdetleges, de gyönyörű
Teljesítmény: 10/10 – hiányzott a lelakatolható inventory, de annyi baj legyen.
Történet: 100000/10 – imádom, hogy tragikusan szomorú

2014. 03. 07.    Amy      Artifex Mundi, Enigmatis, HOG Reviews     0 hozzászólás(ok)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük