Megjelenés: 2014. január 24.
Fejlesztők: Eipix Entertainment
Történet:
Egy az indián kultúrát bemutató centrumban hirtelen különleges események zajlanak, és Jesse a helyi főnök segítséget kér kideríteni, miért kezdtek el a kövek ragyogni.

Amanda szemszöge

Eleinte zavaros volt a történet, mármint, hogy miért kezdtek el ilyen szép kék fénnyel ragyogni ezek a kövecskék, és hogy mi köze van ennek az állatvilághoz. Plusz tény, hogy az a nő, akit Jesse odahívott, rendelkezik egy amulettel, ami reagál a jelenségekre. Végtére is, lehet, hogy a farkas szelleme ebben a nőben él, és a farkassal valami szörnyű dolog történt.

Aztán kiderült, hogy valami régen bebörtönzött szellem kiszabadult, és most bosszúra szomjazik, és a csak a főhős tudja megállítani. Valószínű, ő volt az a farkas, akivel találkoztam a kiállításon, és éppen akkor szabadult… de mindenesetre, ezzel lassan akartam haladni, mert az indián kultúra igencsak az érdeklődési körömbe tartozik.

Történet szerint volt két szerelmes, és a férfi testvére ki akarta sajátítani a nőt. Ámde ez nem valósult meg, emiatt esküdött bosszút. Jesse sosem hitt a szellemekben, és meglepődött, hogy engem ugyan két szellem is vezet a háromból. A harmadikat kellene megakadályozni, bár nem tudom, mik a pontos céljai bosszú alatt. Annyi biztos, hogy megölte a testvérét, és csak egy kicsit érzett bánatot meg gyászt. A haragja hamar felemésztette, és szépen megátkozódott emiatt, ezért tud varjúként kísérteni. Akkor is megállítom, szóval hiába röpköd, majd lecsapom :D.

Aztán az egyik barlang mélyén találtam egy kaput, ami egy elveszett városba vezetett. Ez a gonosz testvér pedig megszállta Jesse-t, és a szellemfarkas is megjelent, akinek vigyáznia kell a testvérére. Csóri… még őt ölik meg, és neki kell felvigyázót játszania.

A völgybe jutva látom azt a kristályt, amiben valami ősi gonosz van zárva, és ez az őrült azt akarja kiengedni. Azt kell nekem, és a szellemfarkasnak megakadályozni. Egy negyedik szellem is segít nekem ebben, ő volt az útmutatóm végig ebben a bolondok házában. Olyan szép indiános történet volt, aztán a vége felé átmentünk egy inka/maja vonalra ezzel a sok ősi fejlett civilizációs utalással. Részemről oké mondjuk, csak valakit ez zavarhat :D.

A végén aztán sikerült legyőznöm először a gonosz testvért, majd az ősi gonoszt, és minden tiszteletem a tervezőké, hogy ilyen fullos grafikával megmutatták, hogy milyen az, ha kereszteznek lényeket… szegény kígyótestű, skorpiófarkú egér… :DDD. A többi is elég borzasztó volt, de ez vitte a pálmát. A végén a gonosz testvér jó útra tért, megmentette Jesse-t, és mindhárom szellem szépen továbbléphetett. Legalább valami jó is történt vele.

A bónuszban aztán kiderült, hogy meggyengült az amulett, és vele együtt a sas is, amit ábrázol. Emiatt a lények kiszivárognak a rendes világba, és hét darabot kell számszerint elintézni az amulettel, de állandóan keresni kell lencséket hozzá, mert lényről lényre eltörik. A végén egy tojást kell szerezni, hogy a sas újjászülethessen, és a béke egyensúlyát fenntarthassa. Némi csillagképrajzolás után ez sikerült is, és kikelt a kiscsibe is. Ennek a sztorinak is vége van.

Szerintem

A videók még mindig pixelesek, de már nem annyira, mint az első részhez képest. Nem voltak nagyon könnyű minik, inkább olyan normálisnak mondanám a szintet. A keresztezett lények egyszerre ijesztőek és jópofák, a történet pedig maradhatott volna végig indiános, mintsem ennyire elhúzni az egészet egy másik területre, de ezt már elmondtam.

Grafika: 09/10 – alakul ez Eipix, alakul
Teljesítmény: 10/10 – minden okés, ezt szeretem
Történet: 07/10 – ha nem ment el volna a főjáték az inka/maja vonalra, jobban örültem volna neki, de azért így sem olyan rossz.

2014. 01. 24.    Amy      Eipix Entertainment, HOG Reviews, Myths of the World     0 comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük