Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2013/10/18
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: AMAX Interactive Haunted Halls HOG Reviews

Megjelenés: 2011. október 1.
Fejlesztők: ERS Game Studios
Történet:
Blackmore továbbra is rontja a levegőt, ezúttal a gyerekeket terrorizálja.

Amanda szemszöge

Igaz, kicsit elcsúsztam ezzel a játékkal, de egy hibát követően újrakezdtem, és csak később derült ki, hogy nem kellett volna. Részletekért olvass tovább.

Tehát, kiderült, hogy drága Timünk, aki még mindig nem Burton, az űrben van fogva tartva. Mondom, gratulálok Blackmore. Az ajtó előtt a holografikus kislány pedig Tim húga, akit csak a bónuszban találtam meg.

Ahogy a név is mutatja, a gyerekeket riogatja ez a félpolip (nincs erre valami mesebeli elnevezés?), és nekem kell megszabadítanom őket a félelmeiktől. Először meg is lepődtem, hogy az állandó környezetváltozásokon.

Az első egy kisfiú volt, aki egy erdőben fent ragadt a fán, és egy gonosz farkas próbálja megtámadni. Nagyon hamar véghez lehet vinni, én bele se néztem a stragedy guide-ba. Egyszerűen annyira magától ment minden! A mókusnak adtam makkot, hogy azt a sárga golyót a fába tehessem, akkor a süninek is adtam nem mérges gombát meg almát. Aztán a bozótost kellett felgyújtani, a fáklyát pedig a vadászházban lehet megtalálni. Utána adott egy könyvet a kis srác, és mehettem tovább.

A második egy kislány, aki egy cukrászat-játékbolt kombónak a foglya. Kicsiként nem erről álmodoztunk mind? De. Eléggé sokat nevettem ezen a részen, főleg mikor a szőke Barbie nem fogadta el a kopasz Ken gyűrűjét. Aztán a kis kellékek a játékfiguráknak nagyon hatásos volt, egyszerűen kalapot emelek az orosz csapat előtt. Csak arra nem emlékeztem, hogy mikor tanultunk mi olyat a kémia órákon, hogy a játékbeli vegyületeket összedobva egy varázspálcát kapunk. Perselus, te mit szólsz ehhez?
A kislány egy játékautomatában fogoly, egy óriási polip tartja fogva. Komolyan, elment a kedvem a polipoktól.

A harmadik részben szintén egy kisfiú van bajban, akit az ágya alól zaklatnak csápok, pluszban még az ablakokon túl is várják rémségek. A gonosz hóember nem is volt annyira gonosz, csak a terrorizálása nem tetszett a hógolyóval. A sivatagi részen csináltam egy hibát, ugyanis a játék legelejéről elfelejtettem elhozni az antenna tányérját, és azt hittem, bekaptam egy bugot, pedig mégsem… szóval, így duplán kezdtem, de másodjára sikerült teljesen végigvinnem. A húsevő gyomokkal sokáig bajlódtam, főleg, mikor a méhkasból kellett egy legyet csinálnom, de ötletekben nincs hiány, az tuti.

A negyedik rész egyszerre gyönyörű, de borzalmas is: egy gyönyörű őszi temetőben fogoly egy nagyon édes kislány. Ráadásul egy nagyon ötletes szörny, egy nyolckarú csontváz kapargatja a sírt, amin a kislány van fogságban. Ez volt szerintem az egész játék legrövidebb szezonja, ugyanis nyitott szemmel járva hamar megtaláltam a három pajzsot a sírhoz, és bent kellett csak agyalni annál a szerkentyűnél. Biztos van rá valami jó megoldás, én csak ott skipeltem, mert sehogy sem akart kijönni az első minta.

Az ötödik részben egy kisfiú a fogoly, aki a múzeumban esett foglyul egy nagy csontváz alatt. Mondom, mi van Draco, eltévedtünk? x). A viking kiállításért egy nagy-nagy puszi a csapatnak, a görög istenek és istennők tábláért pedig csak egy ölelést adok. Pont a két kedvenc témaköröm szerepelt egy játékban. Igazából ez sem volt nehéz, a tapasztalt HOG-osoknak ez is pár perc alatt végigvihető.

De ez még nem minden, mert a legfelső ajtó vezet Blackmore házához, ami szakasztott olyan, mint a Green Hills. Így könnyű irányítani mindent, hogy az embernek van még 8 plusz karja, de tényleg… Tim egy szkafanderben lebeg az űrben, de a húga sehol. Mondom, jól van Blackmore, ideje megmurdelni. Az egyik szobában vannak a tükrök, amikben a gyerekek arcképei vannak, és oda kell azokat a tárgyakat rakni, amiket a doki megidézett. Azzal tönkre vághatjuk a gépeket. Négy vagy öt keresést kell végigcsinálni, mire meglesz mind, utána a doki plüssnyulát kell kint a dobozba rakni. Meglepetés a csapat orosz mivoltára: vörös csillag, a jelük, és orosz feliratok. Csókolom! ^^. Végül Timet lehoztam, a doki gépe tönkrement, és minden fantasztikus, mehetünk is haza.

A bónuszban pedig mehettem a húga után. Ő egy szigetre van kidobva, és egy cápa akarja megenni. Mondom, jó helyen vagy pöttöm. Az ilyen tengeres-óceános téma, ahol még búvárkodni is kell, akaratlanul rossz érzéssel tölt el, de nem tudom miért. Lehet, hogy előző életemben a Titanicon voltam utas, franc se tudja. Kiszabadítottam a delfineket, megtaláltam a búvárruha kellékeket, és mehettünk is haza a kicsivel, akinek a nevét nem sikerült kiderítenem, de van még két rész.

Szerintem

Bárki is találta ki Blackmore-t, adnék neki egy csomó díjat. Egész egyszerűen a helyszínek kiválasztása roppant módon tökéletes, változatos, és nem unalmas. Még akkor is, ha néha tengeri beteg lettem a sok víztől. Ursula, elhagytad a férjed!

Grafika: 10/10 – kell ennél több? na jó, legyen 11/10
Teljesítmény: 10/10 – minden szép és jó
Történet: 09/10 – csak hagyjuk már ki ezeket a tengeres dolgokat, mert tengeri beteg leszek így ültemben


Alább tudsz üzenetet hagyni.