Megjelenés: 2013. június 30.
Fejlesztők: Eipix Entertainment
Történet:
A nagy gyógyítót hívatják, miután valaki megmérgezi Kína legjobb harcosának fiát. Ez a valaki egy egész birodalmat akar uralni, és ez a harcos áll az útjában.

Amanda szemszöge

Először egy szélcsendben tudtam meg, hogy a gyógyító valójában varázsló is, mert olyan dolgokat kellett összeszednie, amiket régen még a HP-filmekben láttam. Aztán partot érve a piacot látva hirtelen olyan érzésem lett, mintha valóban egy kínai piacon lennék, csak itt néhány arc barátságosabb. Aztán beléptem a kastélyba, megmutattam a papírt, hogy jöttem én, és beengedtek. A copfos kopasz varázsló elsőre gyanúsnak tűnt, mert az introban is egy copfos kér segítséget az uralkodáshoz. Meg is van az első számú gyanúsított, csak fedd fel magad hamar, hadd menjek a következő részre.

És tényleg megtette! Miután összekotyvasztottam a gyógyító főzetet, az uralkodó fia kővé vált, és a nagybátyja pedig direkt így csalt létre. Ha az uralkodónak összetörik a szíve, ő uralkodhat, és minden jól alakul – szerinte. Tudtam én, hogy csapda, őrizzük a pánikot. A legmegbecsültebb szolgája pedig kimenekített a kastélyból, hogy keressem meg a kék sárkányt, avagy a Bölcset, mert az tud majd segíteni rajtunk. Az uralkodó amúgy is tudta, hogy áruló van a városban, de azt nem tudta, hogy a testvére az. Családi biznisz, rosszul csinálod.

A kék sárkánynak három tojást kellett visszavinnem egy havas tájon, közben elárulta, mikre van szükségem ahhoz, hogy a herceget felébresszem: szitakötő borostyánban, holdliliom és egy kristály. A borostyánt itt megtaláltam az egyik barlangban, a másik kettőhöz tovább kellett mennem. Gyanítottam, hogy a tűz mestere is egy sárkány, de tévedtem, egy idős bácsi az, aki olyan bombát csinált nekem, hogy szépen elfúj egy hegyet is. Valamint elárulta, hogy a nagybácsinak az a terve, hogy az agyaghadsereget feléleszti, és azzal terrorizálja az ellenségeit, ámde az csak az uralkodónak engedelmeskednek, így tisztán érthetőek az indítékai. De hogy miért akarja ezt, az nem volt világos ekkor.

A mester egy jádés úton küldött át, ami a nagybácsi rejtekhelyére vezetett. Hiába fenyegetőzik, hogy el fog ítéltetni egy meg nem történt gyilkosságért, okosabb vagyok én nála. Nem kaptál hatalmat, ez van, apád biztos tudta, hogy ilyen hülye leszel nagykorodra. Utoljára azonban nem tudott megakadályozni, szépen saját maga ellen fordítottam a kővédermesztést, felébresztettem a herceget, az apja pedig gondoskodott arról, hogy a gyógyító visszajuthasson az otthonába. Békés családi napokat a továbbiakban.

A bónuszban szegény gyógyító menne vissza, erre ez a köcsög sárkány alakjában tönkreteszi a hajót, és valami isten háta mögötti területre sodor a víz. Mondtam, hogy ne húzzunk újat ilyen alakokkal, ugye? A lényeg az, hogy ki kell innen jutni. Másodszorra is megpróbált legyőzni, még azzal az aranyszínű démonnal is, de a játék végére pont nálam volt „minő véletlenből” mindkettőhöz az ellenszer. Az egyiket száműztem, a másikat pedig lefagyasztottam, és megpattanva a léghajóján visszaindultam Kínába. Történet vége.

Szerintem

Túl akartam ezen esni előbb, mert bár ez a széria elég sok részből áll már most, a kínai kultúra annyira nem hívogatott eddig. Egy-két ételüket még szeretem is, de kicsit idegenkedek a többi részétől. Egyedül az inventory idegesített, hogy pattogott, de különben abszolút élvezhető játékról van szó. Aztán csak a bónusz vége felé fedeztem fel, hogy amúgy volt ott egy kicsi lakatocska elbújva az inventory felső részén, szóval igencsak vak voltam, ha addig nem vettem észre ^^”.

Grafika: 08/10 – Eipixék pedig nem szoktak ennyire darabos játékot kiadni a kezükből…
Teljesítmény: 09/10 – néha fagyott egy kicsit, de csak pár másodperc volt.
Történet: 10/10 – ahhoz képest, hogy nem szerettem soha Kínát annyira, ezután érdekelnek az ilyen történetek.

2013. 09. 27.    Amy      Eipix Entertainment, HOG Reviews, Myths of the World     0 comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük