Megjelenés: 2012. november 21.
Fejlesztők: Big Fish Studios
Történet:
1973-ban valami elszabadult Bitterford városában, mikor egy rab kiemelt egy tárgyat a földből. Napjainkban a város már romokban, és Cassandra Williams a detektív segítségét kéri a hely pusztulásának eseményeit feltárni. 

Amanda szemszöge

Én nem tudom, honnan szedték a többi színészt az egyetlen ismertebben kívül, de hogy csapnivaló munkát végeztek már megint… először is, a Ghost Patrol nevű „szellemvadász csapat” előbb tűnt egy feltörekvő rockzenekarnak, mintsem profi csapatnak, de igazából mindegy is, elég hamar elhúztak a ködös helyszínről. Másodjára, elég sokszor volt jumpscare élményem a játék során, így azért csak óvatosan. Az első egyből a motel tévéjében lesz.

Utána elmentem egy építkezésre, ahol találtam valami afrikainak látszó maszkot, de ez valami bűnös tárgy, legyek vele óvatos. Utána mentem a fegyház igazgatójának hajdani házához, ahol a halott felesége szellemét találtam csak, meg a fiának a félévi értesítőjét. Elég rosszul állt szegény, a sok F-ből és D-kből ítélve…

Közben a stáb archív felvételeiből meg megtudtam, hogy a fegyházban egy földrengés söpört végig, a legtöbb rab ott halt meg. Szerintem meg az a kőbanánra hasonlító tárgy miatt, amit az egyik rab kiásott, majd szépen kikerült onnan. Aztán, ahogy újabb emlékképek kerülnek elő a helyszínekről, az is kiderült, hogy a kisfiú meghalt, miután lezuhant az iskola tetejéről, mert egy szekáló lány el akarta venni tőle a tárgyat, és a nagy huzavona után kiesett. Ekkor vette fel a tanár, aki ahelyett, hogy mentőt hívott volna a gyerekhez, fogta, és elvitte!!! Hát eszem megáll, komolyan!!!

Arra közben rájött a médium, hogy aki megérintette a tárgyat, az mind a rabja lett, és fel kellene szabadítani őket minél hamarabb. Plusz, az ijesztő szellemeket is, akik párszor rám hozták a jumpscare-t.

Miután a halottkém is megvizsgálta a tanár holttestét, rájönnek, hogy annak a szimbólumoknak fontos jelentése van, bár a rendőrség kezdetben szkeptikus, amíg nem árulja el a helyi nyomozó, hogy bizony ő is látta a jeleket. A templomban az atyával megpróbálták elpusztítatni a tárgyat, de azt nem sikerült, még ördögűzéssel sem. A kalapács meg földrengést okozott, így pusztult ki a város.

A tárgy valóban ott volt a templom romjainak mélyén, de nem szabad puszta kézzel hozzáérni. A médium ezt nem tudta, és mikor gyanús lett, hogy nem szólt utánam rádión, egy földalatti barlangban ráleltem, hogy valamilyen óriási démon csontváza előtt imádkozik, merthogy eljött az ő ideje. Ahha… hogy erről eddig szó sem volt, az biztos. A kőről le kellett venni a rossz erejét, és utána el kellett vinni a tóhoz, amiről az egész játék szól kb.. Oda fulladt a fegyház igazgató felesége, és ő meg fogta, és levitte a tó mélyére a relikviát, ezzel felszabadítva az egész várost az átka alól.

Bónusz igazából nincs, de valahogy az idióta befejezés után nem is lettem volna kíváncsi rá.

Szerintem

Értem én, hogy a Big Fish valami nagyot akart ezzel a sorozattal, de a színészi munka hagy némi kívánnivalót maga után. Egyedüli normális karakternek maximum a médiumot lehet mondani, de ezt már az elején is elmondtam. A történetnek igazából semmi köze a tóhoz, ami a címben is szerepel, az utolsó pár másodpercben van csak benne, és értelmetlen az egész.

Grafika: 07/10 – köszönjétek Lea Thompson színésznőnek, hogy a hátán vitte az egészet a többiek helyett is, de igazából, ha rajzolva lettek volna, meglenne a maximális
Teljesítmény: 08/10 – az inventoryt nagyon elfelejtik normális helyre pakolni
Történet: 06/10 – semmi köze a tóhoz, hogy őszinte legyek, sőt, utalás sincs igazából a démonra.

2013. 08. 23.    Amy      Big Fish Studios, Eipix Entertainment, HOG Reviews, Mystery Case Files     0 hozzászólás(ok)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük