Megjelenés: 2012. április 20.
Fejlesztők: ERS Game Studios
Történet:
A történet a Lost Town eseményei után kezdődnek: Felicia elmeséli, hogyan történt a baleset, és hogyan szemelte ki valaki az apját a bábok életre keltőjének.

Amanda szemszöge

Oké, hogy érdekes dolog megváltoztatni a múltat, de ugyanakkor veszélyes is. Már a játék kezdetén volt egy olyan sejtésem, hogy Felicia direkt hozott vissza a múltba, hogy a detektívet kivonja a forgalomból, így az ördögi tervét megvalósíthatja. De először, értesítsük az apját arról, hogy nemsokára tragédia következik.

Egy idióta fickó a környék két legjobb színésznőjét tartja fogva már napok óta, mert saját előadást akar. Felicia pedig a színházba rohant, és mint tudjuk, nemsokára fel fog gyulladni az épület. Egy sárga-zöld szemű fekete macska pedig ugyanazt csinálja, mint a póklábú kis piszok az előző részekből: hátráltatni akar, de engem nem tartasz vissza!

Miután rátaláltam Feliciára, már csak egy nehezebb dolgom volt: megtalálni Ornellát, aki még mindig a színházban volt fogoly, és ki tudja, hogy a mániákus fickó mikor gyújtja fel a színházat. És hogy Felicia végül kimenekült-e. De utána már nem láttam a macskát, és a katakombákban kutattam, hátha megtalálom a kiutat, de már elkezdtem fáradni. Sosem gondoltam volna, hogy Joyville színháza ekkora, hogy még egy kiút is van a közeli folyóhoz valahol a pince alatt. Megtalálni meg is találtam őket, eloltottam a tüzet, Felicia is megmenekült. Igaz, megváltoztattam a jövőt, mert már nem volt szüksége a maszkra, és nem is nézett ki egy vénlánynak hirtelen.

A bónuszban visszamehetünk abba az időbe, mikor a tűz valóban elvégezte a dolgát. Egy animációban láthattam, hogyan megy minden tönkre, egy gonosz árnyék kíséretében. A színház tulajdonosa, Cricks pedig eltűnt, de még a holtteste sem került elő. Valami gebasz van itt, kérem. Ugyanis a régi házba bejutva az immáron balesetmentes Felicia közli a detektívvel, hogy Cricks visszatért egy hadseregnyi bábbal, és kijárási tilalmat vezetett be, és nála van Felicia apja is. Naná, majd egy rizshajú engem megállít.

Rengeteg mászkálás egy gyárban – legalábbis ez az első olyan bónusz tartalom idén, amit untam. Ennyit szerelni még életemben nem szereltem háromnegyed óra alatt. De legalábbis úgy tűnik, hogy Rizshajú Cricks lezuhant a nagy termelés következtében, és vagy meghalt, vagy szépen börtönben csücsül. Legyen az utóbbi.

Szerintem

Jó ideje nem láttam a PuppetShow-szériát, és mielőtt még a 8. része megjelenne (tavaly még csak a bétája volt kint), be akarom fejezni a maradékot, amiket nem láttam. Mindenesetre, fejlődik a széria, mert van már hint, de nincs térkép és normális inventory. Az elvett tárgyakat nem teszi vissza, és vannak benne újítások. Mondjuk ez már a harmadik generáció egyik játéka

Grafika: 10/10 – ERS-ék. Ennél többet muszáj mondanom?
Teljesítmény: 10/10 – itt még létezett ablakos mód
Történet: 10/10 – Felicia akkor most már nem fog többet rendetlenkedni, mert megkapta, amit akart – vagy mégsem?

2013. 07. 12.    Amy      AMAX Interactive, HOG Reviews, PuppetShow     0 hozzászólás(ok)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük