Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2013/04/12
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: HOG Reviews Sunward Games The Secret Order

Megjelenés: 2013. március 18.
Fejlesztők: Sunward Games
Történet:
A Rend új tagot avat be, Nathan Williams személyében. Azonban a beavatása során megtudja, hogyan veszítette el a családját, emiatt bosszút esküszik.

Amanda szemszöge

Mivel az előző részben megmentettük Sarah apját, Gordont, ő értesíti először a lányát, hogy nagy baj van, és legyen felkészült. A Tengerészeti Múzeum kurátorát, Christophert kell megtalálni, aki segíthet a homályos részletek felderítésében.
Odaérve Sarah visszaemlékezik egy történetre, miszerint Aeronheart királysága sok ezer évvel ezelőtt virágzó állam volt, a királyuk, Amadon pedig két tárgyból nyerte erejét: egy maszkból és egy jogarból. Valószínű, hogy Nathan a bosszújához szeretné a jogart is, mert a maszk már nála van.

Megtalálva az idős, kerekesszékben ücsörgő Christophert elárulta, hogy már előre sejtette, hogy rossz vége lesz ennek, hiszen Gordon nem hallgatott rá. Egy olvasatlan levélből még az is kiderült, hogy Linus (a magyar) meghalt, és így a Titkos Ötös (előző részben a gyűrűk őrzői) tagjai közül egy hely kiadó, és Nathan arra pályázhat. Simán beleférhetne oda Sarah, ha engem kérdeztek.
Amit azonban Nathan nem tud, hogy a Rend birtokából a felfedezést követő napokban ellopta egy tolvaj a jogart. A hajó (ami egyben időgép is), a Royal Griffin meg elviekben megsemmisült, holott a Múzeumban lett elrejtve. Amint megtalálta, visszautaztak 1677-be az öreggel, hogy megakadályozzák a vándor kivégzését, aki ellopta a jogart.

Ahhoz, hogy bejussunk a várbörtönbe, több embernek kellett segítenie, hiszen a kulcsot valami elmebeteg állat felnégyelte, és anélkül nehezen juthatott volna be egy másik bejáraton hozzá. Nem hiába, már az 1600-as években is volt a királyoknak titkos menekülő útvonala, vészhelyzet esetén. Kiszabadítva a fickót megkaptuk a koordinátákat, hol rejtette el a jogart, így útra keltünk.

Ami nekem tetszett, hogy a bónuszt belerakták kb. a játék közepébe, egy titkos kis szigetet, ahol lelkeknek kellett segíteni továbblépni, és a végső célban beszélni magával Amadon királlyal.
A király elárulta, hogy ifjabb testvérei különösen viselkedtek, még azok után is, hogy apjuk elhalálozott. Segíteni kellett őket is lenyugtatni, majd amint mindenki továbblépett, kiszabadultunk a bónuszból, és folytathattuk utunkat a jogarért.
A jogar egy tengerparti sziklába vésett monostor falain belül található, egy elég vérszomjas sárkány őrizete alatt (el is kereszteltem Magyar Mennydörgőnek). Mily meglepő, de szinte örültem annak, hogy a Rend ellensége, a Sárkányok karmai között volt a jogar, nem csak átvitt értelemben.

Napjainkba visszatérve Sarah a Rend főhadiszállására rohan, hogy még időben megmenthesse (ismét) az apját. Még szerencse, hogy ez sikerült, így mindenki megmenekült, és a Sárkányok is kaptak egy újabb vereséget.

Szerintem

Még mindig nehéz elhinni, hogy hazánkban létezik egy HOG készítőbrigád, akik még színvonalat is tudnak nyújtani. A grafika nagyon tetszik, szinte már-már élethű. A történet ismerős, de mégis annyi újdonságot látni benne, hogy nehéz találni bármit, amibe bele lehet kötni. Egyetlen dolog: lelakatolható inventory-t kérek!!!

Grafika: 10/10 – előbb már említettem, mennyire tátva maradt a szám egy-két háttértől
Teljesítmény: 08/10 – a játék vége felé egyszerűen elment a hang
Történet: 10/10 – azért arra kíváncsi lennék, mit szólt a takarítónő, mikor meglátta az összetört hatalmas bálnacsontvázat a földön


Alább tudsz üzenetet hagyni.