Megjelenés: 2013. április 19.
Fejlesztők: ERS Game Studios
Történet:
Késő este térne haza főhősünk a temetőből, mikor bizarr fordulat következett be: megállt egy elhagyatott temetőnél, mivel egy túlvilági entitás idecsalta. Addig nem is adja vissza a kutyánkat, amíg három elveszett lelket nem szabadít fel.

Amanda szemszöge

A lény igazából Hina, a temető őre, és semmi ártó szándéka sincs felénk. Még szerencse. Az a kis spániel rettentően édes volt. Még kaptunk is egy hollót segítségül.

Az első szellemünk neve Jeeves volt, és egy állatkertben volt gondozó. Egyik nap azonban tragédia történt, mert egy fotós hölgy lezuhant a tigris ketrecébe. Jeeves elvesztette a ketrec kulcsokat, elment megkeresni, de mire visszaért, a nő meghalt. Ezt a bűntudatot vitte a sírba.
Visszatértünk a múltba, és tisztán látni lehetett, hogy valaki elvitte a kulcsokat. De az nem derült ki, hogy miért lopta el a kulcsokat. Mindegy, a riportert megmentettem ettől függetlenül.

A második szellemünk Stein volt, és egy hidroelektromos emelővel dolgozott éppen egy gáton, de mikor szükség lett volna, bepánikolt, és elmenekült, ahelyett, hogy segített volna az embereknek menekülni. Egy ember pedig bent rekedt a gáton, aki meghalt.
A fickó konkrétan nem bent rekedt, összeverték, majd valaki direkt odakötözte az oszlophoz. Még figyelmeztetett is, hogy nincsenek egyedül. Egy kopasz alak rohangált egy pisztollyal a közelben, és a talált papírok alapján azt mertem feltételezni, hogy az 1920-as években vagyunk, valamikor a szesztilalom idején. Nagyon hátul, valami raktárban kaptam el, de itt sem derült ki, mért tette azt, amit. Megmentettük a srácot, aki fogta, és a bent rekedt macskát is megmentette, hiszen hazavitte magával. Hallelujah!

A harmadik szellemünk egy nő volt, aki viszonzatlanul szerelmes volt egy lovagba. A szerelmét azonban bajba keverte, mert rámondta, hogy boszorkány, emiatt a nőt máglyán elégették. Fiona volt a neve egyébként, és amint visszaértem a középkorba, már egy börtöntoronyban várta az ítéletét. Csakhogy, a „bizonyítékként” szolgáló medál valahogy a karakteremhez került, ezért ő lett bebörtönözve.

A végén Hina elengedte mindkettőt, a Nap is feljött, és a kutyussal együtt tovább mehettek a föld feletti metróval a végső céljukhoz.

A bónuszban történt egy kis meglepetés, mert visszatértünk az elhagyatott temetőbe, ami mögött egy régi templomból kiszabadult egy démon, és a kis spánielbe beleköltözött. Hina pedig közölte erre, hogy ez a démon már egy ideje ki akart szabadulni a mi világunkba, de nem tudja egyszerre fenntartani az egyensúlyt a két világ között, úgyhogy nekünk kellett utána menni. A végén nem volt valami nagy epikus csata, csak kiűztük a démont szerencsétlen kutyából, Hina segített visszamenni a Földre, és mehettünk is tovább.

Szerintem

Emlékszem, sokáig ez volt az a rész, amit csak úgy neveztem, hogy „nem repül az a szerencsétlen holló”. Meg a végén, mielőtt még beléptünk volna a templomba, olyan szinten szaggatott a hangja, hogy rossz volt hallgatni.

Grafika: 10/10 – a grafika még mindig le tud nyűgözni
Teljesítmény: 09/10 – a hangi problémák a bónuszban nagyon nem kellettek volna
Történet: 10/10 – azért remélem, hogy vannak még megmentésre váró emberek, bár lehetnének egy kicsit kreatívabbak.

2013. 04. 19.    Amy      AMAX Interactive, HOG Reviews, Redemption Cemetery     0 hozzászólás(ok)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük