Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2012/09/21
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: Alawar Games HOG Reviews Twisted Lands

Megjelenés: 2010. szeptember 23.
Fejlesztők: Alawar Games
Történet:
Egy párocska egy sziget mellett zátonyra fut, a nő eltűnik, és a férfinek kell ezt a sötét és ijesztő helyet bejárnia.

Amanda szemszöge

Ez az egyik olyan game, amibe csak belekezdtem még a HOG-os pályafutásom kezdetén, de sose fejeztem be, és kb. csak két percig voltam benne. Valahogy túl sötétnek és elborultnak tűnt, és nem véletlen. Bár láttam nála durvábbakat is.

Egy hajóroncsot kutatva több felé szellemeket láttam, párszor pedig eltűnt személyek fotóit, és gyanússá vált, hogy miért lakatlan ez a sziget. A hajóorvosának naplójába lapozva egyre komorabb dolgok derülnek ki, és már sejtettem, hogy ez a sziget hatása. Ki enne meg csak úgy egy nyers halat, és akasztaná fel magát, ha előtte levő nap semmi baja sem volt? Végül a csajt bezárták a szobájába, mert túl sok felfordulást csinált, de kitört valahogy a szobájából. A hajón utazók eltűntek, a hajóorvos pedig úgy döntött, hogy megpattan onnan. Végül is, egy sziget Spanyolország mellett a mediterrán vonalon nem is rossz ötlet.

Rebecca naplójának olvasása után csodák csodájára egy alak vonszolta el az eltűnt nőtársamat, aki után rohanni kezdtem. De a köd már megint utunkat állta. Ugyan már, ez csak köd! Fegyvert a kézbe, és aim for the head!

A köd után sokáig eltévedtem, mert volt pár rész, amit kihagytam. Végül derült csak ki, hogy a házban van egy titkos szoba, ahol ott van az eltűnt polgármester feleségének hullája… vagyis inkább, ami maradt belőle. Hogy miért kellenek a kígyós szobrok, itt még mindig nem tudni, de az ijesztő helyszínektől már most a hideg futkos a hátamon, pedig még a végére sem értem.

Miután meglett a hiányzó 14 szobor, és bementem, mindenre számítottam, csak arra nem, amit akkor ott találtam. Egy rituálé helyszíne volt ott, a csaj pedig egy kút mélyén. Ahogy felhoztam őt onnan, csuklyás emberek jelentek meg. De ahogy felemeltem a csajt, nem emberek voltak azok, hanem ilyen mutáns lények, mintha a halakat keverték volna valamivel, mert kopoltyújuk volt, nagy szeműk, és borotvaéles foguk. Követni nem tudtak, de egy akkora súlyt, amekkorát a fazon hagyott a fedélen, simán el tudták volna tolni, de mindegy is. A végén derült ki, hogy a manus is egy közülük, és a lány megint megölte, mint ahogy az elején. Csak akkor a vízbe zuhanva valami oknál fogva újráéledt a fickó, de már kopoltyúsként… érzem én, hogy a későbbiekben lesz valamikor válasz, mivel ez a játék egy trilógia.

A bónuszban ugyanúgy a szigeten vagyunk, csak egy másik fickó menekül a zombik elől. Illetve csak úgy mozognak, mint a zombik, mert pikkelyes a bőrük, szóval valami nagyon nincs rendben ezzel a szigettel. A világítótoronyban élt két testvér, abból az egyik ugyancsak egy szekta tagja lett, és meg akarta enni a testvérét. Elvileg el tudott menni a szigetről, de kételkedek benne.

Szerintem

Nem szeretem, ha a kelléktár nem lelakatolható, plusz, ha még a keresősökben is visszakerülnek a korábban kiszedett tárgyak. A grafika nagyon ijesztő, rengeteget kell sétálni visszafelé, és el sem tudom képzelni, hogy tudtam élni úgy, hogy nem tudtam, milyen játékok lesznek később.

Grafika: 08/10 – volt, ami nem volt egyértelmű a szememben.
Teljesítmény: 10/10 – ablakos mód oké, a többit hiányoltam.
Történet: 08/10 – remélem, később kiderül, miért van köd, miért lettek az eltűntek zombik, stb.


Alább tudsz üzenetet hagyni.