Megjelenés: 2011. augusztus 1.
Fejlesztő: ERS Game Studios
Történet:
A mostani szériában kisgyerekek életét kell megmenteni, mielőtt a halálba kerülnének.

Amanda szemszöge

A Redemption Cemetery 2. részével már tegnap végeztem, de csak most jutottam el odáig, hogy leírjak róla mindent.

Mielőtt a történetekhez kerülnénk, kiderül, hogy egy gonosz varázsló bezárt minket a temetőjébe, és ki kell jutnunk. Három lélek segít majd nekünk ebben. Sokat kell bóklászni, a varázsló feltűnése mindig rémisztő, egyszer meg is ijedtem, mikor látszólag megkarcolta a képernyőt. Cerberusért pedig külön plusz pontokat tudok adni.

Az első történetben az anya könyörög nekünk, hogy a kislányát mentsük meg attól, hogy ő is meghaljon. Ehhez kellett bemennünk a templomba, le a kútba, ahol a három oltárra kell tenni három amulettet, hogy a varázsló ne tudjon többé garázdálkodni. A gyereket egy kocsiba rejtette a szemét dögje, amit egy kötél alig tartott… szerencsésen ki tudtam menni – fura lenne, ha nem. És az első oltárt el is tudtam tüntetni.

A második történetben egy pap vagy valami egyházi személy, nem jöttem rá, kéri, hogy az unokaöccsét mentsük meg. A megszerzett fáklyával sikerült felgyújtanom a pókhálót, és a buszt is megtaláltam. Alapjáraton rühellem a pókokat, és bárcsak olyan könnyű lenne őket fénnyel eltüntetni. Nosza, akkor végigszaladtam a polgármesternél, a játékboltban, a kiskocsmában, mire végre azt a nyamvadt égőt megszereztem, és a kisfiút ki tudtam menteni.

A harmadik részben egy fiatal lány volt az áldozat. A húga fent maradt az óriáskeréken, és le kellene szednünk. Az oltár mögötti szoborról lekaptam a sarlót, és mentem is a vidámparkhoz lekaszabolni a növényeket. Kellemes borzongásom volt, de csak azért, mert tudtam, hogy az ottani bohócok nem fognak felém jönni. Így is csúnyák voltak. De összevetve végigjátszottam hamar, még akkor is, ha néha a végigjátszásba belepillantva kidobott a játékból. Azt hiszem, nem akarta a játék, hogy meglessem x).

A bónusz sztoriban el kellett intézni a varázslót, hogy ne tudjon többé a szoborból kijönni. Az egy dolog, hogy elégettem a lávában, miután rájöttem, hogy kell átmenni a jégen, de miért mutatta fel a hüvelykujját? Ne térjen vissza, csúnyább volt, mint Dracula a Path of the Dragonban.

Szerintem:
A leghosszabb rész a második, ebben a szériában is. Csomó minden nem ugyanott volt, de ez a hidden object játékok lényege. De az elgondolás tetszik, hogy egy adott pontnál nem kell tovább visszamenni, ha nagyon keresünk valamit. A hint lassan tölt még mindig. A legrövidebb rész az epilógus. Elég hamar megtaláltam a kaszát, és még a halál szemeit is visszaraktam.

Grafika: 10/10 – nem újkori a gépem, de sosem kellett a beállításokon változtatni.
Teljesítmény: 09/10 – a ledobásokat leszámítva tényleg élvezhető még skype mellett is.
Történet: 08/10 – miért nem éli túl egy felnőtt is a kalandokat?

2012. 09. 14.    Amy      AMAX Interactive, HOG Reviews, Redemption Cemetery     0 hozzászólás(ok)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük