Megjelenés: 2011. január 1.
Fejlesztő: ERS Game Studios
Történet:
Egy vérfarkas ólálkodik a város közelében, és a prefektus hív egy detektívet, hogy nyomozzon utána.

Amanda szemszöge

Nem egy mai darab, de mikor megláttam az ERS Games logóját, mindjárt tudtam, hogy nem lesz hiábavaló a rászánt idő.

Sztori szerint van egy vérfarkas a közelben, aki eléggé tizedeli a lakosságot, én meg mint híres detektív, az én dolgom kinyomozni az ügyet. A prefektus fogad, aki megkér, hogy a jobb oldali házban biztosítsam a kislány védelmét, és keressem meg az anyját.

A városban bolyongva több helyen találok egy farkast, de igazi farkast, nem olyat, amin látszik, hogy van emberi vonása. Ül a vértócsában, és ráklikkelve arrébb megy. Szét sem néztem, elértem a városkapuig, ahol megtaláltam a megölt férfi lovát. Semmit sem tudok vele csinálni, így inkább körbenézek. A templomba még nem tudok bemenni, az ablakba se, ahol van valaki, így addig nyomoztam, míg nem tudtam kijutni a faluból. Rögtön a kocsmához érve látom a prefektust egy hulla mellett… mondom, kezdődik a kaszabolás.

Összesen hárman halnak meg, és mind olyan, akikhez a prefektus küldött. Először egy nő, akit nem tudtam hova tenni, a boltvezető, akinek üvegvágóval lehetett bemenni a boltjába, aztán a tudós, aki egy kúria tőszomszédságában lakott. De az a kúria érdekesebb volt, és csak a vége felé tudtam bemenni. Összeszedtem három portrét, a helyére raktam, és feltűnt, hogy szokatlanul kevés tagja van a családnak, és a legifjabbal nem is találkoztam (mondjuk addig még a vérfarkassal se…). Felnyitottam a földgömböt a könyvtárban, ahol láttam egy férfi képét, de az sem az volt, akit kerestem. Kilépve a kúriából a prefektus fogad, és finoman szólva kitessék a városból, hogy mi mászkálok az ő engedélye nélkül a városban, meg minek törtem be az irodájába (állítólag elhoztam valamit, de ahogy néztem az eszköztáram utána, nem volt nálam semmi olyan, ami az övé lett volna, addigra már rég elhasználtam). Innentől a fazon ártatlanból gyanúsítottá vált nálam, és meglepetésemre a hotelben ott ült a jósnő, aki mindvégig az oldalamon állt. Megkért, hogy néhány ruhámat adjam neki, és kicselezhetjük a fogathajtót, míg én el tudok menni a folyóhoz.

A folyón átkelvén először nem tudtam bemenni a házba, nem volt semmim, amivel a kulcsot ki tudtam volna piszkálni a zárból, de az istálló környékét felfedezve mindjárt könnyebb volt. Bent megtaláltam a kislány anyját, aki elmondta, hogy a prefektus találta ki ezt az egészet, és a testvérét felhasználva kihasználta a vérfarkas ténykedését. Valószínű, ő ölte meg azt a három embert, akikkel beszélnem kellett volna. Ha, rohadt cseles!

Az istállóba bejutva látom csak a prefektus testvérét holtan, a vérfarkas pedig elsiet a kúriához, először négy-, majd két lábon. És a fickó az kísértetiesen az volt, akit láttam a családfa legalján… ergo, a történetnek itt nincs vége, az a kúria több titkot rejteget, mint azt reméltem. És ki kellett mentenem ugye a pórul járt jósnőt, aki segített rajtam.

Szerintem:
Örültem a bónusznak, már ideje volt. A keresősök néha kifogtak rajtam, mikor hirtelen egy szó magyar megfelelője nem ugrott be. És nincs hint, és még az inventoryt sem lehet lelakatolni! Viszek egy vodkát a csapatnak, ha végre ezt a hibát kijavítják… de plusz pont azért, hogy amilyen tárgyakat elvettem, nem teszik vissza.

Grafika: 10/10 – semmi hiba
Teljesítmény: 09/10 – helyszínváltáskor jelentősen lelassult
Történet: 05/10 – annyira jártas még nem vagyok a vérfarkas legendában, mint a vámpírokban, de sehol sem véltem felfedezni ezüstöt… köztudott tény, hogy a vérfarkasok nem csípik az ezüstöt… a fejlesztők erre nem nagyon gondolnak

2012. 08. 03.    Amy      AMAX Interactive, HOG Reviews, Shadow Wolf Mysteries     0 hozzászólás(ok)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük