Megjelenés: 2011. szeptember 1.
Fejlesztők: ERS Game Studios
Történet:
Többnapos esőzés és özönvíz után emberek tűntek el a városban, és a helyi legenda úgy tartja, hogy a Bronzos Lovas eljön, hogy megbüntesse a bűnösöket.
Amanda szemszöge
Saint-German! Hogy már megint itt vagy! Tudtam, hogy az a kis kobold adja el a kristályokat, csak elfelejtett szólni, hogy „csókolom, a fejetek nemsokára benne lesz!” De azt senki sem mondta, hogy azokat nekem kell összeszedni!
De legalább megtudtam, hogy a kristályokkal felszabadítom a lelkeket is, bár azt a gonosz kis koboldot nem sikerült elkapnom… szokásához híven megszokott. A lovas pedig csak egy gépezett volt, de hogy a francba tudott életre kelni, az még magas nekem. Mágia van a dolgok hátterében.
A dolgok komolyabban akkor kezdtek elfajulni, mikor az a kis köcsög kobold megszúrta a polgármestert, akinek a fiát akarta feláldozni. Na, még mit nem! Szerencsére mind a 24 kristályt megtaláltam, fel is szabadítottam a kis srácot, mindenki boldog, mert szabadok.
A bónuszban kiderült, hogy az árvíz miatt a polgármester házában van egy titkos szoba, ahol feltehetően van valami, amit a kobold is keres, és jobb lenne, ha én találnám meg előbb. Nosza, kalandra fel. A vége már nekem összefolyt mondjuk, kicsit soknak éreztem ezt a kavarást a kobolddal meg azzal, hogy már utalás van a következő részre a tükörrel, de annyi baj legyen.
Szerintem
Bár van ablakos mód, nincs se interaktív térkép, se hint, úgyhogy nagyon észnél kellett lennem, mikor mit kellett csinálnom. Tetszett a vonatkozás az Álmosvölgy legendájára, és néha elgondolkoztam, hogy vajon tényleg a fejlesztők erre akartak-e asszociálni a játékukkal. A zene olyan tökéletes, hogy néha csak azért nem haladtam egy-két feladattal, hogy azt hallgassam.
Grafika: 10/10 – nem is volt annyira vészes, mivel másodgenerációs széria
Teljesítmény: 07/10 – hiányoltam a térképet
Történet: 10/10 – olyan jó kis Sleepy Hollow érzésem volt tőle, csak itt senki sem halt meg.