Főoldal Amy Regények Carrd Galéria Oldal
Mysteries of the Night
Egy csippetnyi blog egy nem átlagos lány tollából.
2012/06/15
Írta: Amy | Hozzászólások: 0 | Kategóriák: Elephant Games Haunted Hotel HOG Reviews

Megjelenés: 2011. október 14.
Fejlesztők: Specialbit Studios
Történet:
Az előző rész egyenes folytatása: csak most a Lonely Dream hotelben várják az áldozatok a szabadulást, mert különben időutazásban lesz részük.

Amanda szemszöge

Egyből azzal kezdi a FBI-főnök, hogy a pap, akit elkaptunk, ártatlan. Csak felhasználták, hogy megszabaduljanak tőle – igen, ezt eddig tudtuk.
Viszont, a banditák nem tudják, hogy bár bekapta a csalit, kész újra lecsapni, mert azt hiszik, hogy meghalt. Ez egy jó előny mondjuk.

A kapitány elmondta, hogy a Lonely Dream Hotel igazából egy időgép, amit komoly természetfeletti erők és géniusz gépek tartanak „életben”. Meg az a rengeteg kreatív ember (zenész, festő, művész), akik a benzint állják. A főnök meg akarja állítani az időgépet, de ehhez segítségre van szüksége. Az ügynök belemegy, minden rossz élménye ellenére.

Azt nem tudom, miért változtatták meg a hotel nevét útközben, úgyhogy ezt hagyjuk is annyiban. Hősünk máris betört a hotelbe, és a gép darabjait kezdte el keresni, lehetőleg csendben. Ugyanúgy szobákat kellett átkutatni, de normálisan közlekedve a területek között – be tudtam menni a folyosóról a szobába és vissza.
Az első szobánk a Winter Room volt, ott kellett elindítani a gépet, amitől havazni kezdett bent, és egyúttal kint elindult a lift is. Meg néhány Poltergeist nagyon aranyosan csapkodni kezdte az ajtót. Mert Haunted Hotel, ne felejtsük el.
A következő szinten hőseink nagyon hideget tapasztaltak, de a következő szobát keresték. Meg úgy tűnt, valakit bezártak az egyik szobába – szerencsétlen áldozat. Viszont a festő szobájából át lehetett menni kívülről az ő szobájába. A bezárt fickót a fürdőszobából tudtuk kimenteni, meg végre megtudtuk, hogy ezt a szerencsétlent, hogy hívják – Damon Sundey, a felettese meg Jack Saver. A festőt Franknek hívták, és azért jött ide, mert a brossúra azt ígérte, sokat segít majd az ötleteiben. Bekapta a horgot, és egy darabig valóban jól ment a festés, amíg nem fedezte fel, hogy a vendégek kezdtek eltűnni. Mikor ki akart jelentkezni, a menedzser egyszerűen bezárta. Damonék kimenekítették, és mondták, hogy üljön be a kocsijukba. Csoda, hogy Frank nem vitte el.

A Summer Machine igazából a pincéből indult az egyik szobába fel, és ha mindkét helyen összekötjük, akkor be tudjuk indítani. A gép igazából megállítja valahogy az időugrást.
Plusz, a következő szint előtt Jack kitért arra, hogy meg kellene találni a többi vendéget is.
Az egyik vendég vagy őrült volt, vagy részeg, de annyi mocskot hagyott maga után, hogy nehéz elképzelni szagok nélkül is a helyszínt. Bár Jack szerint az illető író lehetett.
Egy kéziratot kellett a szobájából szereznünk, mielőtt a Spring Roomban elindítottuk volna a gépet. Az ügynökök pedig a negyedik, és egyben utolsó részhez indultak, még akkor is, ha a faggyal harcoltak.

Az Autumn Roomban is viszonylag nagyon hamar bekapcsoltuk a gépet, bár nem értettem, miért kell ennyire. Ezzel elkapják a bandát, vagy mi?
Ráadásul pont akkor vették őket észre az őrök, és üldözni kezdték őket, és minden horrorfilm egyik leggyakoribb elvét követték el, különváltak. Viszont Damont nagyon hamar elkapta a szekta vezetője, de Damon hamar kijutott onnan, kicsit megbabráltuk a panelt, leütöttük a vezért, majd a monitorszobában megkerestük Jacket, aki a sámán szobájában nézelődött. Ami, az első rész tartalmából ítélve, nem biztos, hogy jó ötlet.

Damon fegyverrel rontott be Jackhez, és magyarázatot követelt, miért vette hülyére. Jogos kérdés. Jack azonban valóban meg akarta állítani az időgépet. De már nekem is feltűnt, hogy beindítottuk a gépet, mert gyanús volt az egész játékmenet.
Némileg Jack és Damon összeszólalkozott – jogosan Damon oldaláról.
Jack szerint a zenészeket és a művészeket beszennyezték a magányos álmok, és emiatt a világ nem foglalkozott velük, ezért ők se foglalkoztak a világgal. Az meg egy ellenállhatatlan ajánlatnak tűnt, hogy itt hagyják ezt a világot. A kultisták csakhamar rájöttek, hogy az emberek beszélni kezdenek róla, ezért zárták be inkább mindenkit, aki csak megjelent. És szerinte, börtönbe se érdemes őket tenni, mert újból ezt fogják tenni.
A pap is meg akarta állítani a kultuszt Isten nevében – tudjuk, hogy járt. Oké, magányosak voltak az emberek, de ettől még nem kell őket eltüntetni!
De mikor Damon megérkezett, a menedzser, a biztonságiak feje, és a rendszeradminisztrátor úgy döntött, hogy megszabadulnak tőle és a paptól is. A paptól sikerült. Isten nyugosztalja.

Ahogy én sem, Damon se tudta elhinni, hogy Jack is csak egy magányos vérző szívű lélek.
Jack szerint az a biztos megoldás, ha elindítják a gépet, és elküldik az alapítókat, megmentik azt a néhány vendégek, akik adták az energiát, csak egy másodlagos energiaforrásra van szükségük.
Tehát valahol van még egy tag, aki magányos álmoktól szenved, de Damon szkeptikus.
És Jack követelte, hogy fejezzék be a rituálét.

Végül Damon csak belement, hogy segít Jacknek, elküldeni az időben a bűnözőket. A rituálé elkezdése előtt azonban megjelent John, aki szerint van még egy ember, akinek segítségre van szüksége. De van egy titkos bejárat valahol, ahova oda lehet jutni a férfihoz, viszont a kísértetjárta pincében nincsenek egyedül. Egy lezárt medencénél kell végrehajtani a sámán rituáléját, és ezzel elviekben minden működni fog, és a gonoszok eltűnnek a házból.
A hackert még Damon el tudta kapni, azonban a biztonságiak főnökét már nem, sőt, még ő esett áldozatul, így Jacknek kellett megmentenie őt… mielőtt kivégzi.
A hotel menedzser maradt utoljára, és elviekben utána ez az ügy rendesen le is lesz zárva – szólt az ígéret. Ráadásul a fő-főgonosz még ki is akadt, hogy képzeljük azt, hogy mi a pap után megjelenünk, és megállítjuk, mikor ő csak megadta azt, amire vágytak a „vendégei”. Az áldozati bárány jobban tetszett volna.
Még végigüldöztük a színházon, de lekapcsoltuk, és egy mély gödörbe zuhant, majd Jack elköszönt Damontól, mondván, hogy ő egy tök más időből jött, tartsuk meg az író életrajzát, és az ijesztő horrorjátékoké a jövő. Kicsit sem nagy fordulat az ügyben.

Szerintem

Szerencsére, hatalmasat változott a grafika, aminek külön örültem, mert végre belefolyt a keresős a történetbe, nem szenteltek neki külön képkockákat. Ezerszer jobban érthető a történet is. Valamint, idegesített az inventory állandó fel-le ugrálása. A történet meg csak egyben érthető, így ajánlott az első két részt is hozzáolvasni.

Grafika: 09/10 – nagyon sokat fejlődött az első két rész óta
Teljesítmény: 09/10 – ablakos módban kicsi volt a képernyő
Történet: 08/10 – úgy néz ki, ez az időgépes hotel le van zárva, de hol voltak itt a kísértetek?


Alább tudsz üzenetet hagyni.